سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصاب ایزوگام دلیجان و شرق در کرج

با بیش از 30 سال سابقه، شرکت ایزوگام پلاس شما را از مشکلات دائمی مانند رطوبت، پوسته شدن رنگ و غیره محافظت می کند. شعبه های البرز : ۳۴۴۳۶۶۰۷-۰۲۶/۰۲۶-۳۶۵۴۷۷۲۰ تهران و شهریار : ۶۵۵۶۲۵۶۰-۰۲۱ مشاوره نصب و اجرا:۰۹۱۹۷۷۴۱۰۴۳

قیمت ایزوگام در شهریار

    نظر

قیمت ایزوگام در شهریار

ایزوگام در شهریار گران‌ترین عامل در هزینه‌های بازسازی است، اما اگر مشکلات بعدی ظاهر شد، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن را تشخیص دهید. علائم مهمی که نشان دهنده ضد آب شدن فوری دیوارها و سقف شما هستند عبارتند از: بوی نامطبوع به دلیل رطوبت. لکه های برجسته روی دیوارها یا کف؛ مشکل در باز و بسته شدن درها؛ ظاهر کپک یا کپک روی دیوارها. توجه داشته باشید که نشانه ها می توانند ظریف باشند. ما به صاحبان خانه‌ها پیشنهاد می‌کنیم که مراقب هرگونه تعریق یا رطوبت در درزها و ترک‌های مختلف باشند. بدیهی است که هر گونه ترک قابل توجه در دیوارها یا دیوارهای خمیده / کج شده شما نیز نشانگر رطوبت است. از همین رو، اگر به دنبال خرید ایزوگام در شهریار هستید به هیچ عنوان به قیمت های پایین و هزینه های ارزان نصب ایزوگام در شهریار بسنده نکنید. تحقیقات زیادی از شرکت ها و نمانیدگی های مختلف در مورد قیمت ایزوگام در شهریار بکنید.

هزینه نهایی نصب ایزوگام در شهریار برای شما به عواملی مانند متراژ ساختمان، نوع برند ایزوگام، زیرسازی و قیرگونی و غیره بستگی دارد. به همین دلیل قیمت ها متفاوت خواهید بود.

نصب ایزوگام در شهریار

شما برای نصب ایزوگام در شهریار عواملی را باید در نظر بگیرید. اگرچه انواع مختلفی از عایق رطوبتی وجود دارد، اما برای کاربرد خود به بهترین آنها نیاز دارید. به دنبال ویژگی های زیر باشید تا به شما در انتخاب ایزوگام در شهریار کمک کند.

  • سازگاری با سطح سقف موجود: به نوع مواد پوشش موجود روی سقف تک لایه خود توجه کنید تا از آسیب های پرهزینه جلوگیری کنید.
  • مقاومت در برابر آسیب نور خورشید: مگر اینکه پوشش گیاهی بالای ساختمان خود داشته باشید، غشای ضد آب باید در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) پایدار یا مقاوم باشد. در غیر این صورت، با تابش خورشید به آن قدرت خود را از دست می دهد.
  • ازدیاد طول: ایزوگام روی سقف شما باید قابلیت کشش را داشته باشد تا بتواند بر روی کل سطح نصب گردد، به خصوص اگر ساختمان بلند یا فولادی دارید و ترک هایی را که ممکن است در طول زمان در بتن ایجاد شود را بپوشاند.
  • قابلیت تنفس: اگر رطوبت به طور تصادفی از داخل ساختمان نشت کند، عایق‌های رطوبتی بسیار مؤثر می‌توانند آب را در داخل ساختمان شما حبس کنند. به دنبال غشایی باشید که از عبور آب از آن جلوگیری کند، اما اجازه خروج بخار را بدهد.
  • مقاومت در برابر پارگی: حتی اگر ایزوگامی که شما برای نصب ایزوگام در شهریار انتخاب کردید دارای درصد کشیدگی بالایی باشد، می تواند با نیروی قابل توجهی پاره شود. ایزوگام خریداری شده شما باید به اندازه کافی بادوام باشد تا در برابر باد شدید و آب باران مقاومت کند.
  • مقاومت در برابر سایش: علاوه بر پارگی به زور، باید در برابر سایش و پارگی ناشی از استفاده روزمره نیز مقاومت کند. هنگامی که کارگران میخ، پیچ و اجسام سنگین را در حین ساخت بر روی آن می اندازند، می توانید مقاومت سایشی یک ماده را تعیین کنید. اگر اجسام ناهموار بتوانند آن را پاره کنند، ایزوگام نشتی را به ملک شما وارد می کند.
  • پایداری شیمیایی: ایزوگام باید در برابر مواد شیمیایی مقاومت کند.
  • هندسه: ایزوگام باید انعطاف پذیری داشته باشد تا در اطراف سقف با شکل منحصر به فرد شما قرار بگیرد. باید بدانید که ایزوگامی که برای نمایندگی ایزوگام در شهریار انتخاب کردید می تواند تا و چروک شود و شکاف هایی بین غشاء و لایه زیرین ایجاد کند.

در هر صورت شما باید از خدمات نصب ایزوگام در شهریار استفاده کنید تا از ورود نشتی به فضا و آسیب رساندن به ملک شما جلوگیری شود.