سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصاب ایزوگام دلیجان و شرق در کرج

با بیش از 30 سال سابقه، شرکت ایزوگام پلاس شما را از مشکلات دائمی مانند رطوبت، پوسته شدن رنگ و غیره محافظت می کند. شعبه های البرز : ۳۴۴۳۶۶۰۷-۰۲۶/۰۲۶-۳۶۵۴۷۷۲۰ تهران و شهریار : ۶۵۵۶۲۵۶۰-۰۲۱ مشاوره نصب و اجرا:۰۹۱۹۷۷۴۱۰۴۳

مزایای سقف فلزی

برای ساختمان های تجاری و مسکونی، سقف یکی از مهم ترین اجزا است. سقف شما از دارایی ها، کارکنان و خانواده شما محافظت می کند، به همین دلیل است که باید محکم و بادوام باشد. سقف فلزی یک انتخاب محبوب است زیرا هر دوی این ویژگی ها را ارائه می دهد. اگر در مورد سقف فلزی حصار دارید، در اینجا چند مزیت وجود دارد که ممکن است به تصمیم گیری شما کمک کند. در این بخش ما به عنوان ایزوگام کار در شهریار مزایای سقف فلزی و ایزوگام آن را شرح م دهیم.

صرفه جویی در هزینه

بودجه شما مهم است هنگامی که برای اولین بار با سقف فلزی آشنا می شوید، ممکن است نگران هزینه آن باشید. از این گذشته، هزینه های اولیه کمی بالاتر از بسیاری از گزینه های دیگر است. با این حال، اکثر گزینه های دیگر همان بازگشتی را که سقف فلزی انجام می دهد را ارائه نمی دهند. سقف فلزی بسیار بادوام است، دوام آن بسیار بیشتر از سایر مواد است، به این معنی که در دراز مدت هزینه کمتری خواهید داشت. به عنوان یک امتیاز اضافی، به اندازه زونا آسفالتی برنامه تعمیر و نگهداری گسترده ای را نمی طلبد. سقف فلزی حداقل هزینه های مربوط به آن را دارد.

نصب سریع

هنگامی که یک پروژه ساخت سقف را برنامه ریزی می کنید، از قبل می دانید که ممکن است زمان ببرد. شما می خواهید جریان ساختمان خود را تا حد ممکن قطع کنید، که ممکن است در مورد مصالح سقفی خاص مشکل باشد. خوشبختانه نصب سقف فلزی برای مدت طولانی تداخل نخواهد داشت. زونا در پانل های پهن عرضه می شود و سبک وزن و نصب آسان است.

مواد سبک وزن

از نظر یکپارچگی سازه، باید به وزن سقف خود فکر کنید. سقف های فلزی سبک هستند. در واقع، آنها تنها بین 50 تا 150 پوند در هر مربع وزن دارند. این نسبت به سایر مصالح سقف فشار بسیار کمتری به ساختار شما وارد می کند. سایر گزینه های سقف ممکن است تا 900 پوند در هر مربع وزن داشته باشند.

ایمنی خطر آتش سوزی

آتش سوزی می تواند خانه ها یا مشاغل را کاملاً ویران کند. ناگفته نماند، می تواند منجر به صدمات جدی برای آن داخل شود. سقف های فلزی می توانند از گسترش آتش در هنگام وقوع آن جلوگیری کنند. این سقف های غیر قابل احتراق ممکن است از دارایی ها و زندگی شما محافظت کنند.

طول عمر طولانی

طول عمر یک سقف فلزی معمولاً به همین دلیل است که مشتریان به سرعت به سمت آن می روند. سقف های فلزی می توانند بیش از 40 سال دوام بیاورند! طول این سقف سه برابر سقف آسفالت استاندارد شماست. سقف فلزی نیز سخت است، بنابراین برای اطمینان از ماندگاری آن برای چندین دهه مجبور نیستید روی تعمیر و نگهداری بیش از حد سرمایه گذاری کنید. می تواند تحت باد شدید، باران، برف و پوسیدگی قرار گیرد. سطح صافی دارد که می تواند باران و برف را تخلیه کند و ساختمان شما را محافظت کند.

انرژی کارآمد

سقف فلزی اشعه خورشید را منعکس می کند. در تابستان، این کار ساختمان شما را خنک تر نگه می دارد. شما مجبور نخواهید بود از گرمای وسط روز رنج بکشید. بنابراین، مجبور نخواهید بود دستگاه تهویه مطبوع را به سختی راه اندازی کنید و در هزینه و انرژی صرفه جویی کنید.

نصب سقف جدید می تواند ترسناک باشد. ممکن است ندانید چه موادی برای شرایط خاص شما مناسب هستند. به همین دلیل است که صحبت با یک پیمانکار سقف بسیار مهم است.

هنگامی که صحبت از سقف فلزی به میان می آید، شانس این است که یک انتخاب عالی است. این برای ساختمان های تجاری و مسکونی مناسب است و مزایای مختلفی را ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر، با ایزوگام پلاس با شماره 09197741043 تماس بگیرید یا همین امروز به ما ایمیل بزنید!